Formula 1:n nokka - Syntace C6 on ensimmäinen aero-ohjaustanko, jossa on optimoitu ilmavirta ylä- ja alapuolella! Syntace C6 valmistetaan yksiosaisena, saumattomana hiilimonokokkina. Sitä on saatavana kolmessa mittasuhteiltaan sopivassa koossa, jotka on sovitettu kaikkiin mittoihin pituussuunnassa ja poikittaissuunnassa, ja pituutta voidaan tarvittaessa myös lyhentää.
Aerodynamiikka
C6 tuo ilman sinne, minne se kuuluu. Yläosassa Syntace Double Helix Bend -pitokahvaohjain tarjoaa parhaan suoraviivaisen käsivarren ohjauksen. Alhaalla uusi Formula 1 -nokka, jota käytetään ensimmäistä kertaa C6:ssa ja jossa on pitkät tuulenpoistajat, jotka ohjaavat ja jakavat ilmavirran täydellisesti käsistä nyt aerodynaamisesti integroituun varteen ja kuulapään alueelle.
Turvallisuus
Mikään ei putoa enää. Olivatpa kyseessä tankot, geelit, Di2-akku, lasit tai vesipullonpidike - integroitu kojelauta pitää kaiken luotettavasti ja horjumatta. Kädet pysyvät ohjaustangossa, kun kalastelet muonaa tai muita tärkeitä esineitä.
Lisäksi tietokone voidaan sijoittaa "kielen kärkeen" ja on siten näkökentän alareunassa, jolloin katseesi pysyy koko ajan tiessä. Suojaa perusohjaustankoa tinkimättömistä vapaasti kelluvista käsivarren vakaajista huolimatta ja tarjoaa laajennetun isku- ja törmäysalueen. Syntace C6 yhdistää vasemman- ja oikeanpuoleiset putkivarret riittävän jäykästi luodakseen tarpeettoman turvan erittäin kuormitettuun keskialueeseen.
Double Helix Bend
15 vuoden kehitys lyhytikäisten "Hau-Ruck"-ratkaisujen (5-Bend tai Straight Bend) sijaan. Liian yliojennetut ranteet, jotka ovat tyypillisiä näille otekäsiasennoille, eivät valitettavasti aiheuta ainoastaan väsymystä vaan myös jännitystä, joka ulottuu käsien kautta yläselkään, joka on niin korkealla, että ajaja väistämättä kaareuttaa selkänsä entistä enemmän ylöspäin.
Seurauksena on paitsi korkeampi perusaineenvaihdunta myös aerodynamiikan heikkeneminen. Uusi Syntace C6 takaa "nopean", litteän selän ja energiaa säästävän ylävartalon asennon ilman, että sinun tarvitsee tehdä mitään.
Ergonomia
C6:ssa on Di2-yhteensopivat kahvat, joissa on integroitu kaapelireititys ja Racegrip Aero, joka on integroitu ääriviivaan ja jossa on runsaasti iskunvaimennusta ilman epämiellyttävää halkaisijan kasvua.
HiFlex-tukisiipi
Syntace Biowingsin iskunvaimennusta on kehitetty edelleen asentamalla kuitukerros, joka on alun perin kehitetty Syntace-istuintolppia varten: Paras mukavuus aero-ohjaustankoluokassa.
Mittatilaustyönä valmistettu
Syntace C6 koostuu yksiosaisesta, saumattomasti valmistetusta hiilimonokokki-rakenteesta, jota on saatavana kolmessa mittasuhteiltaan sopivassa koossa, jotka on optimoitu kaikissa mittasuhteissa poikittais- ja pitkittäissuunnassa. Käsinojien leveyttä voidaan säätää 60 mm.
Huomautus
Syntace C6 on saatavana koossa S (noin 1,70 metriin asti), M (1,70-1,82 m) ja L (1,82 m:stä alkaen), kehon korkeudesta riippuen.
Materiaali: Hiili
Painolisäys: koko S)
n. 378 g (koko M)
noin 394 g (koko L)