FLOAT X2 – The Benchmark of Gravity Performance
FOXin laajimmin säädettävässä ilmajousenvaimentimessa yhdistyvät erittäin pehmeä ajotuntuma, joka muistuttaa ominaisuuksiltaan teräsjousimalleja, ja vaimennusominaisuudet, jotka on optimoitu Enduro ja Downhill käyttöä varten. Edustajana Factory sarjan edustajana lippulaiva FLOAT-takajousituksessa on sileä ja erittäin kestävä Kashima-pinnoite iskunrungossa.
FOX FLOAT X2 -taustajousituksen tekniset tiedot
- Sarja: Factory
- Runko: Alumiini (7000-sarja), jossa on Kashima-pinnoite.
- Säädettävyys vivun avulla: 2 asentoa (Open, Firm)
- Low Speed Compression (LSC): 16 napsautusta
- High Speed Compression (HSC): 8 napsautusta.
- Rebound Low Speed (LSR): 16 napsautusta.
- High Speed Rebound (HSR): 8 napsautusta (VVC:n kanssa).
- Maksimi ilmanpaine: 17,2 bar (300 psi).
Designed to Win. Engineered to Last. FLOAT X2 -vaimennin on suunniteltu sisältä ja ulkoa kestämään Gravity-urheilun kasvaneet vaatimukset. Mäntä ja vaimenninyksikkö on suunniteltu uudelleen dynaamisen vaimenninpaineen alentamiseksi ja sisäisiin komponentteihin kohdistuvan rasituksen vähentämiseksi yhdessä sileämmän, kovakromatun akselin kanssa. X2-iskun iskunvaimennin on entistä vahvempi ja kestävämpi, koska sen runko on vankkaa 7000-alumiinia.
Precision Tuning for Precise Race Runs. FLOAT X2 -ilmajousivaimennin tarjoaa 4-suuntaisen säädettävyytensä ansiosta maksimaalisen määrän tarkkoja viritysmahdollisuuksia. Korkean ja matalan nopeuden puristus- ja rebound-vaimennusta voidaan säätää kätevästi ulkoisilla säätimillä. Lisäksi muuttuva venttiilisäätö (VVC) mahdollistaa High Speed Rebounds:n suoran säätämisen osoitteessa Trail, mikä normaalisti edellyttäisi vaimentimen purkamista. Tulos: optimaalinen vaimennus ja kilpailutason suorituskyky kaikissa tilanteissa.
Close the Performance Gap. FLOAT X2 -taustajousituksen ylisuuri ilmakammio täyttää kunnianhimoisten Gravity kuljettajien toiveet lineaarisesta ja muhkeasta ajotuntumasta. Teräsjousi- ja ilmajousitettujen iskunvaimentimien välinen suorituskykyero Downhill segmentissä on myös minimoitu MCU Bottom-Out Bumper, joka takaa progressiivisuuden iskun lopussa, sekä Air Spring -asennuksen mahdollistamat yleiset painonsäästöt.
Yleiskatsaus optimointeihin:
- parempi kestävyys 7000 alumiinista valmistetun vaimentimen rungon, pyyhkäisytiivisteen ja kovakromatun vaimentimen akselin ansiosta.
- Vaimentimen runko on sisäpuolelta uurrettu, mikä lisää rakenteellista jäykkyyttä ja vähentää hystereesiä.
- Uudistettu puristusviritys ja venttiilimännät, joiden perusrakenne on optimoitu, jotta vaimennusteho olisi parempi ja herkempi.
- Laakeripesässä on tiivistepaketti, joka käytännössä estää ulkoisen ilman pääsyn sisään.
- MCU Bottom-Out Bumper progressiivisuuden säilyttämiseksi päätepysäytyksessä
- Firm-tilassa on itsenäinen kiertojärjestelmä (LSC- ja HSC-virityksen ylläpitämiseksi).
- Variable Valve Control (VVC) HSR:n yksinkertaistettu säätö