Erittäin kestävä, ei vain putoamisen varalta. Uuden hypyn tai pyöräparkin suurimman pudotuksen ottaminen voi olla melko hermoja raastavaa. Joka tapauksessa adrenaliinipöhinä, kun olet onnistunut, on yhtä suuri kuin putoaminenkin. Tämä pätee tietysti erityisesti, jos olet ensimmäinen, joka ottaa haasteen vastaan. F 1900 CLASSIC on erittäin kestävä, eikä vain putoamisen varalta. Viimeisimmän sukupolven alamäkivanteisiin kuuluvan uuden vanteen ja hyväksi havaitun rattinavan ansiosta tämä pyörä selviytyy lukuisista kierroksista pyöräparkissa.
Vanteen profiilia muuttamalla ja käyttämällä lisämateriaalia tietyillä alueilla on voitu parantaa iskunkestävyyttä. Johtavan rengasvalmistajan kanssa tehtyjen testien mukaan uudistettu vanteen laippa parantaa levynkestävyyttä 17 % F 1900 CLASSIC -vanteeseen verrattuna.
CLASSIC-tekniikka
CLASSIC-tuoteperheessä käytetään vain testattuja DT Swiss -komponentteja: napojen, pyöränkehien, nippeleiden ja vanteiden tarkkuus asettaa standardit polkupyöräteollisuudessa. CLASSIC-pyörien perinteinen rakenne merkitsee erittäin hyvää varaosien saatavuutta ja helppoa asennusta vahingon sattuessa, jopa maailman syrjäisimmissä kolkissa. CLASSIC-pyörissä käytetään erityisesti käyttötarkoitukseen optimoituja vanteita, ja alumiiniversiot ovat tubeless-yhteensopivia.
Navatekniikka
DT Swissin navat nauttivat oikeutetusti legendaarista mainetta. Useat ainutlaatuiset ominaisuudet ovat vaikuttaneet tähän: Ratchet System -vapaavaihteistotekniikka on erittäin kestävä ja luotettava, ja se voidaan huoltaa muutamassa minuutissa ilman työkaluja navan pistokeskeisen rakenteen ansiosta. Saman plug-in-järjestelmän ansiosta kaikki navat voidaan muuntaa lähes kaikkiin akselistandardeihin ja ne sopivat siten kaikkiin pyöriin. Kosketukseton tiivistysjärjestelmä ja huipputarkka kokoonpano takaavat parhaat ajo-ominaisuudet, jotta kuljettajan energia muuntuu yksinomaan liikkeellelähtöön. Johdonmukainen painon optimointi korostaa tämän klassikon kilpaurheilugeenejä.
Todistettu vapaavaihteistotekniikka
Patentoitu DT Swiss Ratchet System on tunnettu luotettavuudestaan, ja sen vakiovarusteena on 36 hammasta ja 10°:n alennettu kytkentäkulma, mikä mahdollistaa entistä nopeamman voimansiirron. Kaikki 36 hammasta tarttuvat aina toisiinsa ja jakavat kuorman tasaisesti.
Boost
Boost-yhteensopivissa navoissa on pidempi laippaväli. Tämä tuo merkittäviä etuja: litteämmän puikkokulman ja paremman symmetrian ansiosta voidaan rakentaa paljon jäykempiä pyöriä. Tästä on hyötyä kaikkialla, mutta se on erityisen edullista vaativien sovellusten suurissa pyörissä.
Toimituksen laajuus: sis. vapaakytkinrungon, tubeless-vanteenauhan ja tubeless-venttiilin.
| Tuotenimi: | DT Swiss F 1900 CLASSIC Rear Wheel - 27.5" | Clincher | 6-Bolt - 12x148mm Boost - SRAM XD |
| Valmistaja: | DT Swiss |
| Tuotenumero: | DTS675268 |
| toiminta: | Pyöräily |
| materiaali: | Alumiini |
| käyttö pyöräurheilu: | MTB, Alamäki, Vapaalasku |
| keskiöt: | DT Swiss 370 |
| pinnat: | DT Competition |
| vanteet: | Aluminum | Hooked / Crotchet tubeless TC |
| vaihdejärjestelmä: | 11, 12 |
| pyörän koko: | 27,5" / 650B (584mm) |
| ASTM: | Luokka 5 |
| akseli vakio: | 12x148 mm Boost (TR) |
| Pyöräversio: | Takarengas, Takarengas > 900 g, Vakiopyörä |
| Vapaarattaan runko: | XD (SRAM 11/12s MTB) |
| jarrujärjestelmä: | 6-reikäinen levy |
| rengastyyppi: | Wire Bead -rengas, Taiteltava rengas, Tubeless Ready |
| ETRTO: | 30-584 |
| venttiilin reiän halkaisija: | 6.5mm |
| vanteen leveys: | 35mm |
| sisäprofiilin leveys: | 30mm |
| vanneprofiilin korkeus: | 21mm |
| järjestelmän enimmäispaino: | 140kg |
| nipat: | DT ProLock Squorx ProHead Alu |
| vapaaratasjärjestelmä: | Ratchet LN 18 |
| Vuosimalli: | 2025 |
| Kokoelma: | Koko vuosi |
| Väri: | Musta |
| Paino: | 1128g |
| valmistajan tuotekoodi: | W0F1900THDRSA21551 |
| Pinnareikien lukumäärä: | 32 |
| Painon lähde: | Valmistaja |
| Vapaaratasjärjestelmä: | Räikkä |
| GTIN: | 7613052303963 |
| Valmistajan sivu: | http://www.dtswiss.com |