DT Swiss ERC 1100 DICUT -pyöräkertaan tuskin vaikuttavat tienpinnan ja sääolosuhteiden muutokset. Kaikenlaisen ilman- ja kitkavastuksen voittamiseen tarkoitetun AERO+-konseptin ansiosta kuljettaja säilyttää aina täyden hallinnan.
Vanneprofiili ei kuitenkaan takaa ainoastaan erinomaista sivutuulivakautta, vaan se on myös suunniteltu niin, että se mahdollistaa leveämpien renkaiden käytön ja takaa siten riittävän mukavuuden - jokaisen kierroksen alusta loppuun. Yksikään komponentti ei jäänyt koskematta, jotta aerodynaamista täydellisyyttä olisi voitu saavuttaa askeleen verran, olipa kyse sitten erityisistä T-Head-pyöränpyöränpyöristä tai 180 DICUT-navasta. Jälkimmäinen, jossa on erittäin pehmeästi toimivat SINC-keraamiset laakerit, on vaikuttava myös teknisellä tasolla. Takapyörässä kokeiltu ja testattu Ratchet EXP -vapaavaihdejärjestelmä muuntaa jokaisen polkimen kierroksen täsmällisesti liikkeellelähtöksi.
Kun 35 mm:n profiilikorkeudella varustettu versio on luotettava kumppani vuoristoisessa maastossa alhaisen painonsa ja ketterän käsiteltävyytensä ansiosta, korkeampi 45 mm:n versio hienostuneella aerodynamiikalla takaa vaivattomasti maksimaalisen nopeuden sekä nousuissa että nopeissa laskuissa.
Ilmanvastuksen, käsiteltävyyden ja tehokkuuden symbioosi. AERO+-kehityskonseptilla on yksi ainoa tavoite: korkeammat nopeudet! Tämän saavuttamiseksi DT Swissin suunnittelijat keskittyivät translaatio- ja rotaatiovastukseen sekä vierintävastukseen ja ohjausvääntömomenttiin. Näiden tekijöiden optimoinnin ja täydellisen vuorovaikutuksen ansiosta AERO+-pyörät luovat sivutuulessa purjehdusvaikutuksen, joka työntää pyörää eteenpäin ja antaa sille lisää työntövoimaa.
Legendaarinen luotettavuus | ERC DICUT -sarjan Endurance-pyörät hyötyvät hyväksi havaituista ja testatuista AERO+-kehityskonseptin tuloksista, jotka hyödyttävät sekä aerodynaamista suorituskykyä että pitkän matkan mukavuutta. Käsityön ansiosta saavutetaan tarkka valmistuslaatu, mutta myös tunnettu, merkille tyypillinen luotettavuus on taattu.
Tubeless Ready | Tubeless-renkaat tarjoavat ratkaisevia etuja perinteiseen renkaan ja letkun yhdistelmään verrattuna. Renkaalla voidaan ajaa pienemmällä paineella ilman "käärmeenpuremien" vaaraa, ja se tarjoaa siten enemmän pitoa. Alhaisempi paine takaa myös miellyttävämmän ajomukavuuden. Sisäputken puuttuminen tarkoittaa, että sisäputken ja renkaan välillä ei ole kitkaa, joten vierintävastus on pienempi maastossa ja esteiden yli ajettaessa.
Pro Lock -teknologia | DT:n Pro Lock -pyöränippelit estävät pyörän ja nipin liitoksen irtoamisen itsestään. Nippelikierteeseen ruiskutetaan patentoitu kaksikomponenttiliima, joka mahdollistaa erittäin kestävien pyörien rakentamisen. Heti kun nipat ruuvataan kiinni, liima aktivoituu ja kovettuu sitten kokonaan. Toistuva uudelleenkeskittäminen on mahdollista ilman ongelmia, vaikka liiman lujuus heikkenee hieman jokaisen uudelleenkeskittämisen yhteydessä.
Toimituksen laajuus:
| Tuotenimi: | DT Swiss ERC 1100 DICUT 35 Front Wheel - 27.5" | Carbon | Clincher | Centerlock - 12x100mm |
| Valmistaja: | DT Swiss |
| Tuotenumero: | DTS548011 |
| toiminta: | Pyöräily |
| materiaali: | Hiilikuitu |
| käyttö pyöräurheilu: | Maantiepyörä, Endurance |
| keskiöt: | DT Swiss 180 DICUT |
| pinnat: | DT Swiss Aerolite II (T-Head) |
| vanteet: | DT Swiss ERC 1100 (Hooked/Crotchet) |
| pyörän koko: | 27,5" / 650B (584mm) |
| ASTM: | Luokka 2 |
| akseli vakio: | 12x100 mm (ER) |
| Pyöräversio: | Eturengas, Eturengas < 600 g, Vakiopyörä |
| jarrujärjestelmä: | Keskilukko/AFS |
| rengastyyppi: | Wire Bead -rengas, Taiteltava rengas, Tubeless Ready |
| ETRTO: | 22-584 |
| vanteen leveys: | 28.5mm |
| sisäprofiilin leveys: | 22mm |
| vanneprofiilin korkeus: | 35mm |
| järjestelmän enimmäispaino: | 120kg |
| nipat: | DT Swiss Hidden (ProLock) |
| Vuosimalli: | 2024 |
| Kokoelma: | Koko vuosi |
| Väri: | Musta |
| Paino: | 588g |
| valmistajan tuotekoodi: | WERC110AJDXCA19262 |
| Pinnareikien lukumäärä: | 24 |
| Painon lähde: | Valmistaja |
| GTIN: | 7613052339252 |
| Valmistajan sivu: | http://www.dtswiss.com |