Anna laadukkaille tuotteille toinen mahdollisuus!
Kestävän kehityksen nimissä korkealaatuisille tuotteille, joissa on pieniä visuaalisia vikoja ja jotka toimivat täydellisesti, annetaan uusi mahdollisuus. toinen mahdollisuus. Nämä ovat uusia tuotteita, esittelymalleja tai palautuksia, jotka asiantuntijamme ovat tarkastaneet huolellisesti. Anna tuotteille niiden ansaitsema mahdollisuus - ympäristötietoinen ja lompakkoa säästävä päätös!
Jokainen tuote on ainutlaatuinen. Pyydämme ymmärrystäsi, että yksityiskohtainen yksilöllinen vikakuvaus ei ole mahdollista. 2nd Chance -tuotteisiin sovelletaan lakisääteistä takuuta ja valmistajan takuuta.
Tuotteessasi voi olla seuraavia vikoja:
- Lieviä käytön merkkejä / kokoonpanon merkkejä
- Naarmuja / maalivaurioita / vaurioituneita tarroja
- Likaantuminen / tahrat
- Alkuperäisen pakkauksen vaurioituminen tai puuttuminen
- Puuttuvat kokoonpano-ohjeet
Tuotteen kuvaus: Tuotteen kuvaus: Tuotteen kuvaus: Tuotteen kuvaus: Tuotteen kuvaus: Tuotteen kuvaus:
Yksi nopeimmista 1x aero carbon-kahveleista!
Kampi on aerodynamiikan kannalta yksi monimutkaisimmista komponenteista; etuosa muuttuu takaosaksi 180 astetta myöhemmin, ajajalla on suurin vaikutus etenemisnopeuteen ja melko pieni vaikutus pyörimisnopeuteen, jalat kääntyvät sivuttain rungon ohi, ketju kulkee ketjupyörän yli eikä sitä voi oikeastaan muuttaa aerodynaamisesti jne. aerodynaaminen profiili on vain 12mm polkimen alueella.
3T Torno aerodynaaminen profiili on vain 12mm leveä polkimen alueella ja siten huomattavasti kapeampi kuin lähes kaikissa muissa malleissa (kampiakselit ovat yleensä 15-17mm polkimen päässä). Leveyden suhteen haluttu profiili oli paljon tavallista syvempi.
Siirtymä Spider on toinen ongelma-alue, jota 3T pystyi parantamaan. Rakenteellisista ja jäykkyyssyistä 3T:n kehittäjät halusivat, että Spider olisi integroitu kampiakselin varteen ja että kuidut kulkisivat molempien osien läpi. He halusivat kuitenkin myös, että ketjupyörä on fyysisesti erillään kampiakselin varresta vetopuolella (ei Hiddenbolt) aerodynaamisten tukosten välttämiseksi. Torno-Spider tarjoaa juuri tämän, ja se toimii sopusoinnussa erityisesti kehitettyjen aeroketjurattaiden kanssa(ei sisälly toimitukseen).
Huomautus: Järjestelmän enimmäispaino (kuljettaja + pyörä + matkatavarat) on 110 kg.
Teknologiat
Narrow-Q:
- Kapea on aerodynaaminen, ja erittäin ohuet kampiakselit tarjoavat kaksinkertaisen edun: ne "leikkaavat" ilmaa tehokkaammin ja pienentävät Q-kerrointa 4 mm, jolloin jalat pysyvät lähempänä toisiaan, mikä parantaa biomekaanista ja aerodynaamista tehokkuutta.
Dedicated 1x:
- Torno on optimoitu erityisesti 1x-vaihteita varten. Näin 3T voi käyttää suoria kampiakseleita, mikä tekee niistä aerodynaamisempia ja kevyempiä. Se mahdollistaa myös spiderin paremman integroinnin. Täydellinen Strada- tai Exploro-asennukseen.
Layup:
- 3T:n suunnittelijat eivät tietenkään voi paljastaa tarkkaa rakennetta, mutta he voivat sanoa, että se ei ole vain sekoitus erilaisia hiilimoduuleja, vaan yksisuuntaisten ja kudottujen kerrosten yhdistelmä. Toisin kuin usein nähdään, tämä kudos ei ole kosmeettinen, vaan olennainen osa rakennetta, jolla saavutetaan Tornon uskomaton paino ja jäykkyys.
Hiilinen kampiakseli:
- THM:n erikoisuutena on hiiliakseli, joka on integroitu suoraan vetopuolen kampiakselin varteen ja spideriin. Tämä on jäykin ja kevyin rakenne (ja valitettavasti myös monimutkaisin ja kallein). Mutta jos vain paras on tarpeeksi hyvä, tämä on paras.
Aero Spider:
- Aerodynaamisista syistä hämähäkki on erotettu ajopuolen kampiakselista. Se on kuitenkin rakenteellisesti yhdistetty akseliin ja kampiakseliin sekä ketjupyörään paitsi neljällä pultilla myös (patentoitavana olevalla) porrastetulla rakenteella.
Toimituksen sisältö: Kampiakseli, mukaan lukien ketjupyörän pultit ja erilaiset välikappaleet alatukivarren kiinnitystä varten.